Se olis niinkon perjantai ehtoo tulossa!
Muutama olut jo otettu ja odotellaan Emppua turusta, saa taas muutaman päivän paeta maailmaa.. Saatanan osuuspankki kusi palkka-asiat joten rahaa odotellaan vasta maanantaina, onneks tuo neiti lupas lainata mulle rahaa.. Misantropia on huipussaan ja vituttaa.. Tänään on juuri sellanen päivä että ei kiinnostais hiukkaakaan törmätä ihmisiin kenestä en pidä.
Paras tapa varmasti unohtaa kaikki vitutus, on vetää helvetilliset perseet ja sammua suihkukaappiin.. Muutaman oluen ottaneena maailma alkaa pikkasen muuttumaan siedettävämpään suuntaan ja ajatus muuttuu pohdiskelevammaksi, ristiriitasia tunteita pää täynnä "vittu siitä on jo kolme viikkoa kun hajotin puhelimeni"
Tuntuu hyvältä kun kukaan ei tavoita, aivan kun olisi lomalla! Samalla tuntuu paskalta.. 
Mutta ei maailma pelkkää kurjuutta ole:) Lotto on taas pistetty menemään ja sunnuntaina paskat housuissa jännitetään että muuttuuko elämä kertaheitolla, vitun masokistista touhua sanon minä! Miks vitussa lotto arvotaan kesäsin sunnuntaina kun kaikilla on darra ja muutenkin vituttaa, siitä sitten arvonnan jälkeen sikiöasennossa itkemään sänkyyn kun edelleen on sama paska kämppä ja samat velat, se pistää helposti ihmisen juomaan päivän jos toisenkin lisää

Illan odotukset ovat vahva humalatila, muut kaverit ovat saunomassa ja mä kirjottelen pikkukännissä blogia.. Meneehän se ehtoo näinkin!

Yhä useampana päivinä huomaan että ajatus harhailee haavekuviin.. Muutaman oluen ottaneena samat kappaleet alkavat kiertämään rinkiä ja olo helpottuu, varsinkin summoningin uutta levyä on tullut kuunneltua paljon.. Ihmiset yrittää ottaa facebookin kautta yhteyttä, samat kysymykset päivästä toiseen "mikä sua vaivaa?" "mikset tule?" "oonko mä tehnyt jotain?"
Sille että ei halua nähdä kaikkia ihmisiä ei tarvitse olla isompaa syytä, olen päättänyt pitää lähelläni vain ne ihmiset jotka eivätt käyttäydy kuin psykologiset vampyyrit, sitä tullaan ihmisien lähelle, imetään elinvoima ja täytetään toinen omilla murheilla, kun sut on saatu hulluuden partaalle ja haluat purkaa omia ajatuksia, sitä ei sulle suoda, silloin on aina kiire tai pitää palauttaa makuuniin vuokraleffat. Mä olen onnellinen että osaan käsitellä nämäkin asiat nykyisin yksin

Helevetin hauskaa viikonloppua itse kullekkin säädylle!